TikTok – najbrže rastuća društvena mreža postala je neizostavan dio marketing mixa gotovo svakog brenda. Ako mislite da se za vaš proizvod / uslugu ne mogu kreirati zanimljivi sadržaji na TikToku – varate se! Potrebno je samo malo truda, motivacije i naravno kreativnosti. Kreiranje videa za TikTok može biti zadatak koji će vam trošiti puno vremena pa je nekada dobra opcija za to angažirati marketing agenciju.
Ako ipak planirate svoj proizvod / uslugu predstaviti samostalno, donosimo vam nekoliko savjeta na koje biste trebali obratiti pažnju.
Kako se istaknuti na TikToku?
- Razmislite tko je vaša ciljna publika: tko su trenutni, a tko potencijalni kupci ili korisnici, što ih inače zanima, što bi inače mogli pretraživati i druga pitanja pomoći će vam da shvatite u kojem smjeru biste trebali ići kada budete kreirali sadržaj za TikTok.
- Kreirajte zanimljiv i originalan sadržaj: kreativnost na TikToku izrazito je važna. Razmišljajte o stvarima i događajima s kojima se susrećete svakodnevno i pokušajte vaš brend približiti publici na opušten, što manje prodajni način. Ako se i želite bazirati na trenutne trendove, pokušajte dodati nešto drugačije i posebnije, a što je karakteristično za vas. Zapamtite da humoristični, inspirativni, edukativni i neočekivani sadržaj ima veću šansu za privlačenje publike.
- Koristite kvalitetnu opremu: pokušajte poboljšati kvalitetu produkcije videa. Dobra kamera, pažljivo editiranje videa i korištenje mikrofona jako utječu na samu kvalitetu i kao takvo donosi bolje rezultate. Primjerice, ako se u videu čuju šumovi, ako je kvaliteta loša, ako je prijelaz tijekom snimanja prebrz i dr., publici video neće biti zanimljiv.
- Potaknite angažman korisnika: uključite pitanja u videozapisu, ali i opisu videa te redovito lajkajte i odgovarajte na komentare.
- Dijelite sadržaj na drugim platformama: pokažite drugima da ste prisutni i na TikToku, a čak i ako video lošije prolazi na jednoj društvenoj mreži, ne znači da će isto tako prolaziti na drugoj.
Kako poboljšati rezultate na TikToku?
Ako mislite da su na TikToku samo prisutni klinci, varate se. Više od 75 % korisnika TikToka stariji su od 19 godina. Važno je napomenuti da postizanje viralnosti nije zajamčeno, jer to ovisi o mnogim čimbenicima, uključujući preferencije korisnika i trenutne trendove. No, isprobavanje ovih strategija može povećati šanse da vaš video privuče pažnju i postane viralan.
Pokušajte biti kreativni i izdvajajte se sa svojim idejama. Razmislite o trendovima i izazovima na platformi, ali pokušajte unijeti svoj jedinstveni touch u videozapise. Smiješni, inspirativni, edukativni ili neočekivani sadržaj često ima veću šansu da privuče pažnju korisnika. Ako biste željeli započeti s TikTokom, a i dalje ne znate kako – javite nam se.