Priznajte, i vi ste barem jednom poželjeli postati influencer. A kako i ne biste kada je moć influencera toliko velika da je influencer marketing postao jedan od najvažnijih taktika brendova današnjice.

Influencerski marketing – moćno sredstvo za osvajanje srca (i novčanika) publike

Jednostavno rečeno, influencerski marketing suradnja je između brendova i osoba koje su postigle izrazito značajnu popularnost na društvenim mrežama. Influenceri tako dobivaju priliku promovirati proizvode ili usluge putem objava na društvenim mrežama. Oni nastoje pridobiti pažnju svojih pratitelja, upoznati ih s brendom, probuditi svijest o postojanju brenda, zainteresirati te u konačnici probuditi želju za kupnjom proizvoda.

influencer

Zašto je ova vrsta marketinga postala toliko popularna?

Već je poznato da ljudi vjeruju preporukama prijatelja, obitelji i drugih bliskih osoba više nego što vjeruju klasičnim reklamama. Influenceri često daju dojam profesionalnosti njihove domene te publika njihovom mišljenju pridaje veliku važnost. Influencera je danas puno i za koji god segment ciljne publike želite pronaći osobu, sigurni smo da neće morati puno tragati. Danas je moguće precizno targetirati željenu publiku što će uspješno i brzo povećati svijest o samom brendu.

Može li se u influencer marketingu pogriješiti?

Definitivno da! Prije nego što se odlučite za određenog influencera, razmislite o ciljevima koje želite postići, istražite samog influencera (je li bio izložen negativnim vijestima, ima li pozitivnu pažnju publike, vjeruje li publika toj osobi …), fokusirajte se i na sadržaj koji objavljuju, provjerite je li njegova publika i vaša potencijalna publika i sl.

Danas postoje brojne mogućnosti postizanja lažne prepoznatljivosti pa se tako brojni “influenceri” odlučuju na kupnju pratitelja, a sve s ciljem dobivanja publiciteta. Stoga nije naodmet provjeriti pratitelje i realnost angažmana.

 

 

influenceri

Brzi savjeti za dobar uspjeh u influencer marketingu:

  • odredite svoju ciljnu publiku
  • pronađite prave i stvarne influencere
  • provjerite publiku influencera
  • osmislite kreativan i zanimljiv sadržaj
  • analizirajte rezultate.

 

Iako je ova vrsta marketinga danas vrlo popularna, ona iziskuje velik budžet od strane brendova. Influencera je puno, no ako želite dobre rezultate, morate biti spremni da ćete to i platiti. Influencer marketing naša je trenutna realnost, no sutra nam već stižu novi trendovi. Stoga nemojte čekati!

 

Ako biste željeli ostvariti suradnju s influencerom, a ne znate kako biste krenuli, javite nam se!