Društvene mreže postale su nezaobilazan dio našeg života. Ako ste vlasnik obrta, OPG-a ili tvrtke, važnost  marketinga na društvenim mrežama za vas još je veća. U osobne ih svrhe koristite za komunikaciju s prijateljima i obitelji, informirate se o događajima, akcijama, zabavama i dr., a u poslovne svrhe društvene se mreže koriste kako bi se došlo do potencijalnih kupaca / klijenata. Najveće i najvažnije pitanje je – kako uopće doći do publike?

 Prednosti marketinga na društvenim mrežama

  • Doseg – društvene mreže omogućuju da, u kratkom period uz mala ulaganja, dođete do velikog broja potencijalnih kupaca / klijenata. Danas su gotovo svi na društvenim mrežama, primjerice samo Facebook mjesečno ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika. Kada se ovdje spomenu još i Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat i YouTube, brojka je nezamisliva.
  • Ciljanje – korištenjem navedenih društvenih mreža možete precizno ciljati publiku prema različitim kategorijama (dob, interesi, geografska lokacija, ponašanje i dr.).
  • Interaktivnost – komunikacija je olakšana jer jednostavno možete odgovarati svojim potencijalnim, ali i trenutnim kupcima. Odgovaranje na komentare, poruke, “lajkanje” i dr., omogućuje da se lakše povežete s drugima i od njih dobijete feedback.
  • Efikasnost – vrlo učinkovito možete generirati prodaju, povećati povrat uloženog (ROI) i u konačnici mjeriti svoje rezultate. Za marketing na društvenim mrežama potrebno je uložiti puno truda, no uz taj trud, rezultati budu vrlo brzo vidljivi. 
marketing hrane

Kako doći do svoje publike?

Kao što smo prethodno već naveli, za marketing na društvenim mrežama trebali biste odrediti i budžet za oglašavanje. Prethodno tome, odredite svoje ciljeve. Razmislite tko je vaša ciljna publika (gdje žive, kako se ponašaju, koji su njihovi interesi, koja je njihova dob i dr.).

Razmislite kakav biste sadržaj trebali kreirati i koje su društvene mreže najbolje za vaš brend, što bi najviše moglo privući vaše persone. Kada ste navedeno odredili, testirajte s nekoliko vrsta oglasa, pratite rezultate i vrlo brzo doći će jasnija slika kako kreirati još preciznije, točnije i kvalitetnije oglase.

snimanje

Marketing na društvenim mrežama – kakav sadržaj objavljivati?

Sadržaj koji biste trebali objavljivati na društvenim mrežama ovisi o vašim ciljevima i ciljnoj publici. Ipak, postoje neke opće smjernice koje vrijedi pratiti:

  • sadržaj bi trebao biti zanimljiv / informativan / humorističan / zabavan / edukativan
  • redovito kreirajte i objavljujte sadržaj
  • objavljujte sadržaj koji je vizualno privlačan
  • kreirajte sadržaj s kojim se publika može emocionalno povezati
  • stvarajte raznovrsni sadržaj (vizuali, fotografije, videozapisi, blogovi…)

Čak i uz brojne savjete, istraživanja i edukacije, ponekad može biti teško pronaći pravi put do društvenih mreža. Zato smo mi tu; za savjete, sugestije, social media planove pa i profesionalno vođenje marketinga na društvenim mrežama. Za sve upite, javite nam se!