Društvene mreže postale su nezaobilazan dio našeg života. Ako ste vlasnik obrta, OPG-a ili tvrtke, važnost marketinga na društvenim mrežama za vas još je veća. U osobne ih svrhe koristite za komunikaciju s prijateljima i obitelji, informirate se o događajima, akcijama, zabavama i dr., a u poslovne svrhe društvene se mreže koriste kako bi se došlo do potencijalnih kupaca / klijenata. Najveće i najvažnije pitanje je – kako uopće doći do publike?
Prednosti marketinga na društvenim mrežama
- Doseg – društvene mreže omogućuju da, u kratkom period uz mala ulaganja, dođete do velikog broja potencijalnih kupaca / klijenata. Danas su gotovo svi na društvenim mrežama, primjerice samo Facebook mjesečno ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika. Kada se ovdje spomenu još i Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat i YouTube, brojka je nezamisliva.
- Ciljanje – korištenjem navedenih društvenih mreža možete precizno ciljati publiku prema različitim kategorijama (dob, interesi, geografska lokacija, ponašanje i dr.).
- Interaktivnost – komunikacija je olakšana jer jednostavno možete odgovarati svojim potencijalnim, ali i trenutnim kupcima. Odgovaranje na komentare, poruke, “lajkanje” i dr., omogućuje da se lakše povežete s drugima i od njih dobijete feedback.
- Efikasnost – vrlo učinkovito možete generirati prodaju, povećati povrat uloženog (ROI) i u konačnici mjeriti svoje rezultate. Za marketing na društvenim mrežama potrebno je uložiti puno truda, no uz taj trud, rezultati budu vrlo brzo vidljivi.
![TikTok marketing hrane](https://direkt-agencija.hr/wp-content/uploads/2024/01/TikTok-1.png)
Kako doći do svoje publike?
Kao što smo prethodno već naveli, za marketing na društvenim mrežama trebali biste odrediti i budžet za oglašavanje. Prethodno tome, odredite svoje ciljeve. Razmislite tko je vaša ciljna publika (gdje žive, kako se ponašaju, koji su njihovi interesi, koja je njihova dob i dr.).
Razmislite kakav biste sadržaj trebali kreirati i koje su društvene mreže najbolje za vaš brend, što bi najviše moglo privući vaše persone. Kada ste navedeno odredili, testirajte s nekoliko vrsta oglasa, pratite rezultate i vrlo brzo doći će jasnija slika kako kreirati još preciznije, točnije i kvalitetnije oglase.
![društvene mreže snimanje](https://direkt-agencija.hr/wp-content/uploads/2024/01/drustvene-mreze-2.png)
Marketing na društvenim mrežama – kakav sadržaj objavljivati?
Sadržaj koji biste trebali objavljivati na društvenim mrežama ovisi o vašim ciljevima i ciljnoj publici. Ipak, postoje neke opće smjernice koje vrijedi pratiti:
- sadržaj bi trebao biti zanimljiv / informativan / humorističan / zabavan / edukativan
- redovito kreirajte i objavljujte sadržaj
- objavljujte sadržaj koji je vizualno privlačan
- kreirajte sadržaj s kojim se publika može emocionalno povezati
- stvarajte raznovrsni sadržaj (vizuali, fotografije, videozapisi, blogovi…)
Čak i uz brojne savjete, istraživanja i edukacije, ponekad može biti teško pronaći pravi put do društvenih mreža. Zato smo mi tu; za savjete, sugestije, social media planove pa i profesionalno vođenje marketinga na društvenim mrežama. Za sve upite, javite nam se!