Među toliko društvenih mreža, Facebook i dalje uspijeva održati svoju moć. Iako je njegova upotreba opala od kada su se pojavili Instagram i TikTok, mnogi brendovi i dalje osjete kontinuiranost kada je riječ o promociji i prodaji proizvoda ili usluga. To i ne čudi jer Facebook ima preko 2,9 milijardi aktivnih korisnika mjesečno u svijetu.

Što obuhvaća Facebook marketing?

Kada se spominje Facebook marketing, na pamet odmah dolazi stvaranje i objavljivanje sadržaja, pokretanje kampanja oglašavanja i interakcija s potencijalnim kupcima. Stvaranje i objavljivanje sadržaja omogućuje da na kreativan način predstavite svoj brend, no važno je obratiti pažnju na nekoliko stvari:

 

  • tko je ciljna publika
  • kakvi tipovi sadržaja će najbolje prolaziti
  • koji su ciljevi marketinga.

U objavljivanje sadržaja možete uključiti blogove, postove, slike, videozapise i dr., no važno je prepoznati kakav sadržaj bi najbolje prolazio kod vaše publike. Dakle, ključno je stvarati sadržaj koji je relevantan i koji će privući potencijalne kupce. Dajte mašti na volju, stavite se u cipele kupaca i igrajte se s riječima, fotografijama, porukama, videozapisima. Potrudite se uključiti emocije, ali s dozom profesionalnog pristupa. Važno je biti originalan, ali zanimljiv, vizualan, ali ponekad humorističan. I naravno, pozovite publiku na akciju!

 

Ako već objavljujete sadržaj, zašto se ne poigrati i s kampanjama oglašavanja. Oglasi na Facebooku mogu biti učinkovit način kako doći do potencijalnih kupaca. Publiku možete odrediti preciznije prema demografskoj skupini, interesima i ponašanju. Odredite vrijeme kada je najbolje da vaš oglas bude objavljen, pratite rezultate i međusobno ih uspoređujte.

Kada uspijete pridobiti publiku, ne zaboravite s njima komunicirati. Odgovarajte na komentare i poruke te potičite daljnju raspravu. Ne zaboravite da je jednako važno zadržati stare kupce i pridobiti nove.

facebook

Što još moramo učiniti za bolje rezultate?

  • Redovito objavljivati sadržaj – ovaj dio ovisi o tome koja je vaša djelatnost, tko je vaša ciljna publika, koliko biste često trebali informirati vašu publiku, ima li potrebe za češćim ili nešto rjeđim sadržajem. Valja napomenuti kako je ova stavka kompleksna te da se publika može zasititi ako je vaš sadržaj previše redovit. S druge strane, ne dopustite da sadržaj bude rjeđi toliko da vaša publika zaboravi na vas i pronađe put do konkurencije.
  • Koristite alate za mjerenje – pratite rezultate objava i oglasa kako biste utvrdili u koje je vrijeme najbolje objavljivati sadržaj. Testirajte neko vrijeme, uspoređujte rezultate i doći ćete do pravog odgovora.

Ako i dalje ne znate kako započeti s objavljivanjem ili poboljšati vašu trenutnu Facebook stranicu, javite nam se i mi ćemo vam pomoći.