Društvene mreže neizostavan su marketinški alat za brendove, što ujedno znači da su jedan od glavnih elemenata digitalnog marketinga. Ako ne koristite društvene mreže za svoje poslovanje ili niste dovoljno aktivni, propuštate nevjerojatnu priliku da na brz, efikasan i profitabilan način proširite svoj brend i dođete do novih korisnika ili kupaca.

 

Kako smo već naveli, digitalna prisutnost tvrtke zahtijeva kontinuiran angažman, korisnički orijentiranu komunikaciju i interakciju temeljenu na sadržajima. Uz neprekidan dijalog između samih korisnika te između tvrtke i korisnika stvarate lojalnost. Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn pružaju jako puno mogućnosti, a mi vam u nastavku donosimo razloge zašto biste se baš ovim društvenim mrežama trebali više posvetiti.

Prednosti društvenih mreža

  • Doseg: društvene mreže omogućuju brendovima da dođu do velikog broja ljudi i to širom svijeta, naravno ovisno o tome tko je vaša ciljna publika.
  • Stvaranje svijesti o brendu: mogućnosti je jako puno, no ono što je najvažnije, uz redovit, profesionalan i zanimljiv sadržaj brendovi lakše mogu stvarati svijest o brendu. Uz kontinuiran pristup na društvenim mrežama povećavate šansu da vaš proizvod ili usluga ostane drugima u sjećanju.
  • Lakša komunikacija s publikom: putem društvenih mreža možete direktno komunicirati s publikom. Možete odgovarati na komentare, postavljati pitanja, tražiti povratne informacije te se tako približiti publici. Tako izgrađujete povjerenje i lojalnost prema brendu, a uz to dobivate povratne informacije koje vam mogu poslužiti da poboljšate vaše proizvode ili usluge.
  • Kreiranje zanimljivog sadržaja: fotografije, videozapisi, blogovi – mogućnosti je puno, a na vama je samo da pokažete malu dozu kreativnosti i volje. Proučite vašu publiku i oduševite ih prezentacijom proizvoda / usluga na društvenim mrežama.
  • Praćenje konkurencije: nikada nije bilo lakše i jednostavnije pratiti što i na koji način radi konkurencija. Ovo je prilika da se izdvojite, budete drugačiji i jedinstveni. Isto tako, uz društvene mreže bit ćete u toku s najnovijim trendovima i novitetima.
  • Analitika: uz aktivnosti na društvenim mrežama imate priliku pratiti uspješnost kampanja i objava. Tako na jednostavan način možete shvatiti što prolazi, a što ne prolazi kod vaše publike. Analitike omogućuju brendovima da ocijene učinkovitost svojih marketinških napora i prilagode strategiju radi postizanja što boljih rezultata.

Kako se istaknuti na društvenim mrežama?

Uz kvalitetnu marketinšku strategiju, originalan i prilagođen pristup te kontinuirano ulaganje vremena i truda, putem društvenih mreža možete povećati broj posjetitelja na vašoj web stranici, bolje se pozicionirati putem SEO-a, povećati lojalnost i zadovoljstvo kupaca i još mnogo toga. Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn – mogućnosti je jako puno, a ako ne znate kako i od čega početi, javite nam se!